Forum środkowo pomorskie forum asg Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
Regulamin Combata MCS LT dnia 17/10
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
środkowo pomorskie forum asg > Wspólne strzelanki weekendowe

Autor Wiadomość
ORZECH



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOŁOBRZEG ( WYSPA SOLNA ) :P

Regulamin Combata MCS LT dnia 17/10    

Zasady Milsim Combat System KP, uproszczone.

Wiek: 16+ za okazaniem zaświadczenia i legitymacji szkolnej
Ograniczenia mocowe: ON LIMIT:
Szturmowcy do 450fps
Snajperzy only single fire do 600fps

Magazynki
Replika broni zasilanej w rzeczywistości z taśmy - każdy magazynek o dowolnej konstrukcji, załadowany maksymalnie pojemnością realnego odpowiednika x2 /czyli np. 30bb w oryginale 60bb w replice/.Pozostałe repliki – real-, low- i mid-capy. hi-cap-- podczas ładowania nakręcić i wysypać pozostałą zawartość.. Magazynki bębnowe (np. CMag) lub inne dużej pojemności występujące w rzeczywistości można ładować ilością kulek jak w odpowiedniku realnym x2. Poprzez ilość "jak w odpowiedniku realnym" rozumie się kulki możliwe do wystrzelenia, więc jeśli konstrukcja magazynka powoduje, że w magazynku są kulki, których nie da się wystrzelić można użyć o tyle więcej do załadowania magazynków.
Brak limitów na przenoszenie luzem amunicji zapasowej.
Pirotechnika
Zakaz używania, wyjątek stanowi saper i środki służące do niszczenia paczek. Każdorazowo po zniszczeniu paczki należy sprawdzić czy nie zostało naruszone bezpieczeństwo p.poż. Miny- Można używać min ASG na kulki lub talk, sprężynowych lub gazowych oraz min dźwiękowych. Miny dźwiękowe – odciąg nie dłuższy niż 4 m, powoduje WZW tego który uruchomił. U osób znajdujących się w odległości mniejszej niż 1m od tej która uruchomiła powoduje rany korpusu (opatruje inny gracz).
Karty CCS Tym razem jeszcze bez nich
Zranienia i Opatrywanie ran
1 trafienie – Opatrujemy.
2 trafienie – Wyłączony z walki.
Opatrzenie rany polega na założeniu opatrunku na zranioną część ciała.
Trafione kończyny opatrujemy sami nie używając rannej kończyny, trafienia w korpus i głowę opatrzyć musi inny gracz. NIE MA MEDYKÓW. Opatrunki we własnym zakresie.
Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki do momentu "odebrania" innej broni osobie w stanie WZW lub do czasu wyjścia gracza z respa.
Trafienie jedną serią (trafienia w odstępie nie większym niż 0,5 sek) liczone jest jako jedno trafienie.
W momencie trafienia należy upaść i wyciągnąć czerwoną szmatę. Każde kolejne trafienie nie w serii liczone jest jako oddzielne trafienie. Oznacza to przejście rannego
w stan WZW. Dopuszczalne jest użycie hasła "dostałeś" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odległości (mniej niż 4 m) w sposób jednoznacznie uniemożliwiający mu obronę..
RL – Rana lekka, (kończyny) nie używa zranionej kończyny.
RC – Rana ciężka, Ranny w głowę lub korpus nie może czołgać się dalej niż 5m. Nie może krzyczeć.
WZW – nie komunikuje się w żaden sposób z innymi graczami, pada od razu po trafieniu, wyjmuje czerwona szmatę i nie podnosi się pod żadnym pozorem. Niedopuszczalne jest przemieszczanie się WZW gdy wokoło toczy się walka.
RESPAWN – nie ma specjalnego punktu resp. WZW pozostaje w miejscu trafienia na okres 30 min.
Rannego lub WZW można przenosić. RL może się podpierać o kolegę i przemieszczać. RC i WZW nie może angażować się w transport swojej osoby.
Po czym dołącza do swojej ekipy. Skryte zlikwidowanie przeciwnika przy pomocy strzału z repliki patrz poniżej jak w silent kill’u.
Walka wręcz Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa "zabity" – w tym momencie ofiara powinna zachować się jak przy trafieniu czyli upaść. Zabity za pomocą "silent kill'a" nie może w żaden sposób komunikować się z innymi graczami i musi pozostać na miejscu do czasu oddalenia się innych osób w okolicy lub do momentu wskazanego przez osobę, która go "zabiła" (w granicach rozsądku, nie dłużej niż 1 h, nakaz taki ma umożliwić skryte
wykonanie zadania przez osobę likwidującą np. wartownika).
Można również użyć hasła "ogłuszony" (również dotykając celu). Ogłuszona osoba jest niezdolna do komunikacji, poruszania się czy walki przez 5 min. Jeńcy W grze można brać jeńców. Jeńca można wziąć na dwa sposoby:
- poprzez ogłuszenie;
- poprzez przejęcie rannego przeciwnika i dostarczenie go do własnej bazy. Jeńcy mogą być przetrzymywani dowolną ilość czasu. Obowiązek pilnowania jeńca spada na stronę
biorącą go w niewolę. Na czas transportu jeńca można mu odebrać wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporządzenie, amunicję). W czasie przetrzymywania w bazie przedmioty jeńca powinny być bezpiecznie zebrane w miejscu bliskim i widocznym dla jeńca. Jeńca można przeszukać (ograniczając
się do części umundurowania i oporządzenia) i skuć (jedynie z przodu, nie dozwolone jest kucie z tyłu). Jeśli jeniec się na to nie zgadza powinien o tym poinformować zatrzymujących i jednocześnie wydać wszystkie ukrywane przedmioty in-game (mapy, rozkazy) i uznaje się za "skutek" ze wszystkimi wynikającymi z tego ograniczeniami ruchowymi. W takiej sytuacji jeniec może zatrzymać swoje wyposażenie ale nie może ich w żaden sposób użyć. Jeniec nie może użyć "silent killa" ani ogłuszenia.
Pewnie nie będzie na to czasu, ale jakby nadarzyła się okazja to wiadomo jak i co.
Rozsądek
W sytuacjach niejasnych lub nieopisanych wprost w zasadach należy stosować zdrowy rozsądek.
Oznacza to NIE ułatwianie sobie i maksymalne naginanie zasad dla własnej wygody, a działanie
możliwie najlepiej symulujące rzeczywistą sytuację. Nie używamy Hasła STOP w sytuacji w której komuś coś się wydawało, a komuś innemu nie, ponieważ ma to być trening, a nie walka o złote kalesony. Zatrzymanie gry następuje tylko w przypadku naruszenia zasad bezpieczeństwa lub pojawienia się osób postronnych w zasięgu replik przy pomocy komendy „PRZERWIJ OGIEŃ” lub „CYWILE” – zależnie od sytuacji.
Przeszukanie – można przeszukać zarówno nieżywego jak też żywego np. ogłuszonego. Przeszukiwany musi oddać wszystkie Artefakty związane z rozgrywką.
1 doniesiony do punktu zbiórki Artefakt = 1pkt. dla Team.
Nr telefonów:
ORZECH 511 520 687
THOMSON 605 921 372
BROŻO 501 812 644




Nr PMR zastrzeżony dla Organizatorów do zgłaszania pomocy Teamów w terenie: 1

Nr Midlandów itp. zastrzeżony dla Organizatorów do zgłaszania pomocy Teamów w terenie: 2
Post Sob 13:32, 16 Paź 2010
 Zobacz profil autora
Edi



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Białogard

   

a jak sprawa wygląda z balistyką?
Post Sob 14:00, 16 Paź 2010
 Zobacz profil autora
Maras



Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg > Starówka

   

W oryginalnych zasadach jest taki punkt: Jeśli masz oryginalne wkłady (Sapi, E-Sapi) to po dostaniu w korpus czekasz 60 sekund i dalej walczysz a później po drugim razie wyciągasz kartę. A jak tutaj będzie nie mam pojęcia ale to nie ma sensu jak tylko 1 - 2 osoby bd mialy plyty, jak nie ma kart to tylko bzdet jest...
Post Sob 14:32, 16 Paź 2010
 Zobacz profil autora
Poważny KGS



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

   

W oryginalnych, czyli jakich? Są różne systemy milsimowe. Ten, który opisujesz widzę pierwszy raz. Zazwyczaj jest tak, że po każdym oberwaniu wyjmuje się kartę i ezgekwuje się rodzaj rany -1/-2 w zależności od liczby osłon balistycznych (wkłady kevlar + sapi, same sapi).
Tak czy siak regulamin tej rozgrywki nic nie mówi o balistyce, więc myślę, że nie obowiązuje.

Tak w ogóle mnie nie będzie na jutrzejszym spotkaniu, ale kibicuję tej inicjatywie Wink.


Ostatnio zmieniony przez Poważny KGS dnia Sob 14:45, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Post Sob 14:43, 16 Paź 2010
 Zobacz profil autora
Maras



Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg > Starówka

   

Najczęściej używany jest system CCS... Very Happy
Post Sob 15:19, 16 Paź 2010
 Zobacz profil autora
Poważny KGS



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

   

No i na ccs się opierałem ;]
Post Sob 20:13, 16 Paź 2010
 Zobacz profil autora
brożo



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

   

W naszym wypadku nie ma balistyki, trafienie to trafienie.
Post Sob 20:22, 16 Paź 2010
 Zobacz profil autora
RADEK



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów


   

Poważny po co dyskutujesz i tak Ciebie nie będzie.
Post Nie 0:08, 17 Paź 2010
 Zobacz profil autora
Poważny KGS



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

   

Co nie znaczy, że takie coś drugi raz odbyć się nie może Smile
Post Nie 17:36, 17 Paź 2010
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie GMT.
Obecny czas to Śro 3:15, 08 Maj 2024
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin