Forum środkowo pomorskie forum asg Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
GRYF 2012 Poligon Drawski
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
środkowo pomorskie forum asg > Zloty

Autor Wiadomość
Brenten



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dramburg

GRYF 2012 Poligon Drawski    

GRYF 2012; DRAWSKO POMORSKIE

Miasto:
Drawsko Pomorskie
Województwo:
zachodniopomorskie
Czas trwania:
29.06.2012, godz. 19:30 – 01.07.2012, godz. 12.00
Strona www
[link widoczny dla zalogowanych]
Wpisowe:
70 zł
Wiek uczestników:
18 + (dopuszcza się uczestnictwo osób w wieku lat 16 TYLKO pod warunkiem obecności pełnoletniego opiekuna tzn. brata/rodzica oraz zwolnienia Organizatora od odpowiedzialności za ewentualne nieszczęśliwe wypadki w czasie zlotu)
Limit uczestników:
200

OPIS IMPREZY:

Impreza/zgrupowanie ma charakter zamknięty i odbywa się na terenie Kompleksu Poligonów Drawskich, oddalonym od Drawska Pomorskiego o ok. 40 km. Wstęp i pobyt na wyznaczonym przez organizatora terenie możliwy będzie jedynie dla uczestników zgrupowania, organizatorów i osób przez nich upoważnionych, wyposażonych w przygotowane przez organizatora identyfikatory. Dla zmotoryzowanych zostaną wydane przepustki zlotowe, identyfikujące ich środek lokomocji i umożliwiające wjazd na teren imprezy.
Wstęp na obszar zlotu bez stosownych identyfikatorów i przepustek spowoduje natychmiastową interwencję służb mundurowych.

TERMINARZ:

29.06.2012:
godz. 12:00 do 17:00 – rejestracja, wydawanie identyfikatorów i map dojazdu na teren imprezy, odbywać się będzie na dworcu PKP w Drawsku Pomorskim przy ul. Kolejowej 1 (do godz. 19:00 dla spóźnialskich, po uprzednim zgłoszeniu organizatorowi pod nr telefonu 533 651 274);

przewidujemy możliwość zorganizowania transportu z Drawska Pomorskiego na miejsce imprezy dla osób niezmotoryzowanych (zgłoszenia potrzeby dowozu należy dokonać najpóźniej do dnia 20.06.2012 r.) – wyjazd autokaru nastąpi po zebraniu się większej grupy uczestników;

godz. 19:30 – apel na miejscu zlotu, przydzielenie do grup i wymarsz w teren;

01.07.2012:
godz. 00.00 – zakończenie działań bojowych;
godz. 12.00 – oficjalne zakończenie imprezy;
godz. 14.00 – opuszczenie terenu imprezy;

WPISOWE:

kwota: 70 pln, zawiera koszty:
1. ubezpieczenia uczestnika imprezy;
2. identyfikatora/pamiątki z imprezy (w formie nieśmiertelnika);
3. wydruku dokumentów (map, opisów zadań itp.) oraz waluty zlotowej;
4. dwóch posiłków (obiadokolacji w sobotę 30.06.2012 oraz posiłku regeneracyjnego w niedzielę 01.07.2012) oraz 3 litrów wody dla każdego uczestnika;
5. zaplecza socjalnego (bieżącej wody do mycia, przenośnych toalet);
6. zapewnienia zabezpieczenia medycznego;
7. podłączenia do prądu (ładowanie baterii, telefonów, oświetlenie obozu off-game itp.);
8. zakupu rekwizytów (np. środków pirotechnicznych), łączności oraz wszystkich innych kosztów realizacji planowanego scenariusza;
9. wynajęcia pojazdów i transportu;
10. ogrodzenia i oznakowania terenu obozu off game;
11. wywozu śmieci;
Nr rachunku bankowego zostanie podany w późniejszym terminie.
UWAGA!!!
20 pierwszych osób* (rezerwacja od 1 do 10 w każdej grupie) które zapiszą się do udziału
w GRYFIE 2012** otrzymają zaproszenie do bez składkowego udziału w jesiennej ( wrzesień lub październik – konkretny termin podamy końcem sierpnia) edycji „GRYFA” (kameralnej
a realizującej epizody wcześniejsze) ;
20 kolejnych osób* (rezerwacja od 11 do 20 w każdej grupie) które zapiszą się do udziału
w GRYFIE 2012** otrzymają możliwość skorzystania z nieodpłatnego szkolenia rat-med. Które zrealizowane zostanie w niedzielę pomiędzy godziną 9.00 a 11.00; Zajęcia poprowadzi zawodowy ratownik medyczny pogotowia ratunkowego a ukierunkowane będą na aspekty wypadków terenowych.

Zgłoszenia grupowe (minimum 10 osób w grupie**) premiowane będą jednym udziałem bez składkowym (10 osób/9 składek). Każda kolejna pełna dziesiątka kolejna jedna osoba bez składkowo.

* po 10 osób w każdej frakcji
** warunkiem otrzymania bonusu jest zapisanie(rezerwacja) oraz faktyczny udział

Zlot odbędzie się w warunkach polowych, w sąsiedztwie dwóch jezior, uczestnicy we własnym zakresie zaopatrują się w racje żywnościowe, namioty i śpiwory.


WARUNKI UCZESTNICTWA:

1. Pełnoletność potwierdzona na życzenie Organizatora jakimkolwiek dokumentem.
2. Dopuszcza się uczestnictwo osób w wieku lat 16 TYLKO pod warunkiem obecności pełnoletniego opiekuna tzn. brata/rodzica oraz zwolnienia Organizatora od odpowiedzialności za ewentualne nieszczęśliwe wypadki w czasie zlotu.
3. Wypełnienie i przesłanie na podane poniżej adresy zamieszczonego na [link widoczny dla zalogowanych] formularza zgłoszeniowego (z uwzględnieniem wymaganych przez Organizatora danych) oraz wpłacenie wpisowego do dnia 12.06.2012 r. Limit miejsc 200. Decyduje data nadesłania zgłoszenia.
4. Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednio rozumianym potwierdzeniem będzie nadesłanie zgłoszenia.
5. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych warunków.
6. Kontakt z organizatorem pod adresem email: [link widoczny dla zalogowanych]

KRÓTKI OPIS TERENU:
Teren, na którym wszystko się odbędzie, to fragment poligonu w Drawsku Pomorskim.

Urozmaicony... leśny, lecz gęsto przetkany polanami i większymi otwartymi przestrzeniami.
Las głownie stary (sosna brzoza), z małą ilością podszytu, polany częściowo zakrzaczone, porośnięte wysoka trawą. Teren pagórkowaty, liczne oczka wodne i bagienka, trzcinowiska, rowy. Dwa jeziora. Wiele możliwości kluczenia, omijania przeciwnika, skrytych podejść (np. starymi groblami). W miarę regularnie pocięty drogami leśnymi i czołgówkami.
Inne przyjemności to bardzo liczne stare okopy, rowy łącznikowe, rowy przeciwpancerne, stojanki dla pojazdów. Co więcej kopanie nowych umocnień nie stanowi problemu, zatem jak kto lubi to będzie mógł oddać się tworzeniu fortyfikacji. Atrakcją niewątpliwie będą zabudowania zniszczonej wioski z górującymi ruinami kościoła w której nie raz przyjdzie uczestnikom wykonać "pewne" zadania, inną zapewne będzie były obóz jeniecki
Do zdobycia będzie również zapora wodna...





Więcej zdjęć terenu imprezy pod adresem: [link widoczny dla zalogowanych]

TROCHĘ HISTORII… (zarys scenariusza)

Wojna. Już prawie nikt nie pamięta co wywołało ten konflikt, zresztą teraz ma to już małe znaczenie. Zbyt wiele złej krwi jest między stronami konfliktu, zbyt wiele nienawiści. Teraz jedyne co się liczy to zniszczyć wroga, całkowicie go unicestwić. To jedna, to druga strona rzuca swoje siły do „ostatecznej” ofensywy. Jedynym efektem jest jednak tylko rosnąca ilość ofiar a zyski są mierzone w metrach, niczym w czasie Wielkiej Wojny. Tym razem do szturmu ruszyły siły Iberlandu i tak jak zwykle kolejne fale ataku rozbijały się o umocnienia przeciwnika. Obie strony ściągnęły do walki wszystkie dostępne rezerwy, o które już co raz ciężej było w wyniszczonych walką krajach. Na zapleczu frontu nie pozostały bezczynnie praktycznie żadne siły, wszystkich skierowano do walki. Prawie wszystkich...
Sytuacja na dzień 28 czerwca roku 20XX
Gdzieś po stronie Iberlandu
Małe lotnisko zapasowe koło Denburga skryte w głębokich lasach. W obiektach przy lotniskowych zorganizowano kurs zwiadowców - radiooperatorów dalekiego zasięgu…
Wieczorem w stan alarmu marszowego poderwani zostają słuchacze kursu radiooperatorów zwiadu dalekiego zasięgu ze szkoły wojennej nr 207 .
Grupa ta, to niepełna kompania. Pech chce, że większość oficerów i podoficerów instruktorów grupy szkolnej nie dotarła jeszcze do Denburga z odpraw, szkoleń i urlopów...lub zostało wysłanych gdzieś z rozkazu naczelnego dowództwa . Brakuje też sprzętu i transportu, w zasadzie kompania dysponuje bronią osobistą (niejednolitą - podobnie - jak i różnorodnym umundurowaniem gdyż uczestnicy pochodzą z różnych jednostek) i trudno mówić o jakiejkolwiek standaryzacji tak ludzi jak i sprzętu.
Gdzieś po stronie Slebonii
Ośrodek treningowy wojsk powietrzno-desantowych w Stanowo
Ogłoszono alarm bojowy z przygotowaniem do lotu i desantowania w kompanii szkolnej słuchaczy szkoły podoficerskiej wojsk powietrznodesantowych. Podobnie jak u iberlandczyków brakuje sprzętu, w końcu trafili tu na szkolenie w skokach. W zasadzie kompania dysponuje bronią osobistą i trudno mówić o jakiejkolwiek etatyzacji tak ludzi jak i sprzętu.
Dwa dni wcześniej…
W ośrodku badawczym zlokalizowanym w niedostępnej krainie jezior i bagien na południu Slebonii grupa naukowców przeprowadza końcowe działania związane z testami nowej broni. Wszelkie przypuszczenia teoretyczne znajdują potwierdzenie w działaniach praktycznych realizowanych na poligonie doświadczalnym, tylko krok dzieli od rozwiązania pewnych zagadnień i osiągnięcia przez jedna ze stron konfliktu zdecydowanej - można by rzecz miażdżącej - przewagi.
O sytuacji tej (końcowych pracach badawczych) dowiaduje się przez przypadek wywiad drugiej strony. Zapada decyzja akcji dywersyjnej mającej za zadania porwanie najważniejszych uczestników eksperymentów nad nową bronią oraz jej komponentów, zniszczenia tego czego zabrać się nie da. Dowództwo gwałtownie zbiera najlepszych z najlepszych (których ma pod ręką ) i wysyła ich z straceńczą bowiem słabo przygotowaną kiepskim rozpoznaniem misją (między innymi ogołacając z oficerów i podoficerów instruktorów grupę szkolną rozpoczynającą właśnie kurs –operatorów radiowych zwiadu w bazie w Denburgu).
Dzień wcześniej…
Dochodzi do desantu w okolicach ośrodka badawczego. Desantowany oddział mimo ciężkiej walki z nadspodziewanie liczną i sprawną bojowo ochroną poligonu doświadczalnego, osiąga częściowy sukces. Akcja owocuje uprowadzeniem pięciu z czternastu naukowców i zdobyciem równie cennych elementów broni nad którą pracowali. Niestety uprowadzenie naukowców, mimo początkowego sukcesu nie rokuje dobrze. Z prawie stuosobowej kompani desantowanej w walkach na terenie ośrodka badawczego z akcji cało wychodzi zaledwie piętnastu żołnierzy oddziału desantowego (reszta ginie, dostaje się do niewoli, ulega ranom i kontuzją eliminującym ich z walki). Odległość od linii frontu nie pozwala na użycie transportu śmigłowcami, zaplanowany transport lotniczy z miejsca desantu nie wchodzi w rachubę z powodu braku miejsca na lądowanie (planowane miejsce lądowania wytypowane w czasie szybkiego zwiadu powietrznego okazało się mocno podmokłe) nawet najlżejszych maszyn zdolnych do ewakuacji naukowców nie mówiąc już o niedobitkach kompani desantowej.
Resztka żołnierzy zdobywa pięć pojazdów, odurza zgodnie z planem naukowców silnymi środkami narkotycznymi wprawiając ich w stan śpiączki. Klucząc po lasach kierują się na zachód. Postawione na nogi lokalne posterunki policji i pozostałości żandarmerii chroniącej ośrodek badawczy starają się odszukać i za wszelką cenę odbić naukowców. Najwyższe dowództwa obu stron wydają identyczne brzmiący, bezwzględny, rozkaz: za wszelką cenę utrzymać naukowców przy życiu, w miarę możliwości nie stracić komponentów nowej broni.
W czasie leśnych potyczek grupy desantowej oraz grup poszukiwawczych giną kolejni żołnierze eskortujący naukowców oraz dwaj z jeńców. Grupa traci też trzy z pięciu pojazdów.
Pozostaje czterech żołnierzy, trzej naukowcy( w śpiączce) i dwa praktycznie rzecz biorąc unieruchomione pojazdy. Grupa kamufluje pojazdy z naukowcami w lesie, dwóch żołnierzy zostaje w eskorcie dwóch rusza szukać paliwa lub innych, sprawnych środków transportu. Udaje się też wysłać meldunek w którym przedstawia się sytuacje grupy oraz wskazuje z grubsza rejon ukrycia się grupy, niestety meldunek ten (podobnie jak i większość innych) odczytuje również przeciwnik.
W dowództwie Slebonii zapada decyzja o natychmiastowym wysłaniu posiłków, niestety po ostatnich powodziach nieliczne drogi prowadzące do doliny są w większości nie przejezdne bądź to z powodu właśnie powodzi, bądź to licznych a nie zinwentaryzowanych pól minowych. Na szczęście ktoś przypomniał sobie o elewach ze Stanowo, lepsza w końcu niepełna kompania od razu niż pułk poniewczasie. Wydano rozkazy..
Sytuacja ta, wymusza na dowództwie Iberlandu decyzje o realizacji kolejnego desantu. Operacja „Gryf” została zorganizowana jedynymi dostępnymi natychmiast siłami czyli słuchaczami ze szkoły 207. Zadaniem desantu jest przede wszystkim odszukanie zakamuflowanej w lesie resztki pierwszej grupy desantowej z pojmanymi naukowcami i utrzymanie się do momentu aż ktoś w sztabie wymyśli realny sposób ewakuacji.
W obu wrogich grupach znajdują się mniejsze czy większe grupy frontowców znających się wcześniej i mających za sobą wspólne akcje, zatem zżytych i zgranych, niemniej działania całości kompanii będą trudne z powodu braku zgrania i znajomości możliwości poszczególnych drużyn przez dowodzących akcją.
Dodatkową trudnością jest praktycznie rzecz biorąc brak oficerów oraz starszych podoficerów w tych ad hoc rzucanych do akcji pododdziałach. Dowództwo… musi się ukonstytuować w czasie walki.

REGULAMIN IMPREZY:

I. ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO:
1. Dozwolone jest używanie wyłącznie broni ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe 6mm BB.
2. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG lub PB. Organizator nie będzie wymuszał jakości ochrony oczu.
3. Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, świetlnych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów. Wyjątek stanowią środki pozoracji stosowane przez organizatora.
4. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC przy kategorycznym zakazie celowania w głowę.
5. Dozwolone jest używanie min i pułapek dźwiękowych.
6. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy kamuflażu jest równoznaczne
z wyeliminowaniem z danej rozgrywki do momentu opatrzenia przez medyka. Trafiony oznajmia powyższy fakt głosem i oznacza się kawałkiem czerwonego materiału. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni również, chyba że trafiony pozostawi ową w miejscu trafienia.
7. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek.
8. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce.
9. Broń można naprawić tylko w głównej bazie strony, czas naprawy 15 minut.
10. Jako trafienie uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy. Rykoszety również są uznawane jako trafienie.
11. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy) dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.
12. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału
w rozgrywce oraz zwierząt.
13. Sędziowie (rozjemcy) w sytuacjach nadużywania/łamania przez uczestnika warunków regulaminu i zasad gry terenowej, będą znakować takiego uczestnika żółtą taśmą, której uczestnik nie może usunąć do końca zgrupowania. Dwukrotne oznakowanie przez sędziego żółtą taśmą jest równoznaczne z trwałym usunięciem uczestnika z terenu rozgrywki, bez możliwości powrotu.
II. MEDYCY I RANY:
1. Trafiony gracz nie może strzelać i przemieszczać się. Poza wzywaniem medyka nie może także komunikować się z pozostałymi graczami.
2. Uruchomienie miny lub pułapki dźwiękowej traktowane jest jak trzeci postrzał i wiąże się z zejściem do szpitala, mina rani graczy w promienie 5 metrów.
3. Każda ze stron dysponuje 1 medykiem na każdych 10 graczy.
4. Medyk może uleczyć gracza z dwóch trafień obwiązując rękę taśmą. Trzecie trafienie eliminuje gracza.
5. Gracz trafiony trzeci raz zostaje odesłany przez medyka do szpitala (resp).
6. Jeżeli nie będzie możliwe dotarcie medyka do trafionego w rozsądnym czasie (ok. 15 min.) gracz musi sam udać się do szpitala nawet przy pojedynczym trafieniu.
7. Możliwe będą specjalne pakiety leczące, dostępne ze zrzutów:
a) Specjalny Pakiet Leczący pozwalający uleczyć dodatkowe dwa razy (jeden może być zużyty tylko na jednego gracza);
b) Super Pakiet Leczący pozwalający natychmiastowo uleczyć w szpitalu 15 graczy.
8. Medyk może być leczony tylko przez innego medyka.
9. Medyk leczący nie może być ostrzelany, w pozostałym czasie podlega trafieniom na zasadach ogólnych.
10. Medyk może leczyć graczy obu stron.

III. RESPY:

1. Po przybyciu gracza do szpitala jego numer zostaje zapisany na karcie szpitalnej z podaniem godziny przybycia.
2. Gracz na respie przebywa pełną godzinę zegarową, w chwili przybycia do szpitala (np. przybywa o 14.30, więc na respie przebywa do godziny 15.30. Wyjątkiem od zasad przebywania w szpitalu jest użycie Super Pakietu Leczącego.

IV. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE.

1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.
2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (biała koszulka).
3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.
4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.
5. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.

V. REGULAMIN PORZĄDKOWY.

1. Z uwagi na założenia fabularne oraz sprawny przebieg zlotu Organizator, motywowany wyłącznie pragnieniem zapewnienia uczestnikom jak najlepszej zabawy, uprasza bezwzględnie (tu: w rozumieniu wojskowego drylu) podporządkowanie jego rozkazom.
2. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko.
3. Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych) w każdym jej momencie.
4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.
5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
6. Organizator oraz Właściciel Administrator terenu nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.
7. Organizator oraz Właściciel Administrator terenu nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.
8. Uczestnik który umyślnie wyrządzi szkodę np. podpalenie w wyniku rozpalenia ogniska w niedozwolonym miejscu, będzie zobowiązany do jej pokrycia.
9. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.
10. Bezwzględnie zabrania się spożywania alkoholu, tak podczas rozgrywek, jak i w przerwach. Dotyczy także obozu off-game.
11. Obowiązuje całkowity zakaz palenia ognisk poza miejscami do tego przeznaczonymi.
12. Ze względu na specyfikę miejsca zlotu nie wolno dotykać/podnosić/zbierać rzeczy które wyglądają na niewybuchy, pociski, miny. Najprawdopodobniej będą nimi naprawdę. W takiej sytuacji należy ostrożnie oznaczyć wokół znaleziony przedmiot
i natychmiast poinformować o tym fakcie organizatora i służby porządkowe zlotu/zgrupowania.
13. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak
i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.
14. Jako jedyną sankcję za niestosowanie się do regulaminów przewidziano usunięcie
z terenu zlotu.

UWAGI KOŃCOWE:

Nie przewidujemy limitu prędkości wylotowej, w tym wypadku polegamy na Waszym rozsądku. Adrenalina w połączeniu z chęcią udowodnienia innym swoich bojowych zdolności często rodzą sytuacje dwuznaczne. Ich honorowe rozwiązanie zależy tylko od kultury graczy. W tym miejscu padnie tylko jedna rada: zawsze podawaj rękę przeciwnikowi, co do rozstrzygnięcia starcia z którym masz wątpliwości, i ustępuj. Przy tym założeniu z pola rozgrywki schodzą obaj gracze. W ASG nie ma bowiem nieśmiertelnych bohaterów
o ponadludzkiej percepcji, są tylko trupy, trupy ale gentlemani. Kto tego nie rozumie upraszany jest o niezakłócanie zabawy uczciwym Maniakom, oszczędzenie niemiłych sytuacji i pozostanie w domu.
Post Nie 16:56, 06 Maj 2012
 Zobacz profil autora
Brenten



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dramburg

   

Gryf 2012 odwołany. Brak odpowiedniej ilości chętnych.

Jednak w związku z tym że mamy już zarezerwowany teren, możemy zrobić dwudniową imprezę, tzn. od piątku 29.06 15.00 do soboty 30.06 20.00. Z tym że 20.00 będzie godziną opuszczenia terenu.
Impreza będzie nieodpłatna, więc odpadają wszystkie bonusy z tym związane. Z tego względu chętni będą musieli np. sami zadbać o wystarczającą ilość baterii ( brak możliwości ładowania), wodę itd.
Impreza jest ograniczona do 40 uczestników, decyduje kolejność zgłoszeń.
Regulamin imprezy pozostaje praktycznie bez zmian, na miejscu trzeba będzie podpisać oświadczenie zwalniające Organizatora i Właściciela-Administratora Terenu od odpowiedzialności.
Post Pon 16:07, 18 Cze 2012
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie GMT.
Obecny czas to Czw 9:10, 21 Wrz 2017
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin